Morgenkaffe

posted in: Danmark Rundt | 0

Da jeg så småt var ved at vågne imorges, var der nogle der gik rundt ved shelteren, og det var ikke de tre andre der også sov der. Det viste sig til min store overraskelse at være Henrik som jeg spiste ved igår. Han var kommet forbi med kaffe og boller, hvilket måtte siges at være en perfekt start på dagen.

Dyrehaven

Efter det småløb jeg gennem dyrehaven i flotte omgivelser, inden jeg kom ud til strandvejen igen. Her kom jeg forbi Charlottenlund Fort, hvor der tilmed lå det jeg vil tro er Danmark best bevogtede campingplads. Den lå nemlig indenfor fortets volde!

Charlottenlund Fort

I København holdte jeg en frokostpause på et pizzaria og gik ned til søerne. Her var mange fugle blandt andet en del ænder og lidt svaner. Jeg tog et smut forbi Friluftsland, hvor jeg blev lidt bedre rustet mod det kølige vejr, hvorefter jeg vandrede til Nørrebro.

Der var jeg forbi og besøge en gammel ven Jannik til en kop kakao. Det var super hyggeligt og herefter tog jeg videre over til Miki der også boede på Nørrebro. Her ventede der god aftensmad og jeg regner med at blive her et par dage.

Dato: 12. Oktober

Dag: 77

Kilometer (luftlinje): 21 km vandring og lidt løb – ialt 2461 km

Tid i bevægelse: 10-15:30 med pauser

Vejr: 9 grader, overskyet, stille vind 4 m/s.